دسامبر
11
2015

پوشش مرزی درشبکه های حسگر دوربین بی سیم

دراین پروژه به بررسی مسئله پوشش مرزی درشبکه های حسگر دوربین  بیسیم پرداخته شده است. این پروژه شامل فایل Word  و PDF پروژه بوده که به طورکامل و دقیق مورد بررسی قرار گرفته و  می تواند در پروژه های کارشناسی و خصوصا در کارشناسی ارشد به کمک دانشجویان بیاید.خوانندگان محترم با مطالعه فهرست این پروژه به اهمیت آن پی خواهند برد. فایل ورد این پروژه شامل ۲۳ صفحه می باشد.

اصل مقالات انگلیسی ضمیمه پروژه گردیده است.

اصل این مقاله انگلیسی عبارت از:

  • On Barrier Coverage in Wireless Camera Sensor Networks

PN129_1

ساخت مرزهای حس گر با استفاده از شبکه های حسی گر بی سیم کاربرد مهمی در اقدامات نظامی وامنیت کشور دارند. هدف از ایجاد مرزهای حس شناسایی متجاوزانی است که سعی بر عبور از شبکه  را دارند. مطالعات اولیه اغلب فرض می شد که حس گرها به محض استقرار ایستا(ساکن) باقی می مانند. ما متوجه شدیم که شکاف مرزی ممکن است در  گسترش (آرایش) اتفاق افتند اگر حس گرها به طور رندوم گسترش یابند. شکاف مرزی ممکن است در مرز موجود  نیز اتفاق افتد اگر حس گرهای مورد استفاده برای تشکیل مرز شروع به خراب شدن کنند یا قدرت شان کاهش یابد ما راه حل موثری را برای حل این مشکل ارایه کرده ایم. به خصوص ما از الگوریتم کار آمدی باید ما راه حل موثری را برای  یافتن شکاف های حس استفاده کردیم وحس گرهای متحرک را برای تشکیل مرز جدید جا به جا کردیم. در حالی که  مصرف استفاده کردیم و حس گرهای متحرک را برای تشکیل مرز جدید  جا به جا کردیم. در حالی که مصرف انرژی را در بین حسگرها تعدیل کردیم. همچنین ما مسائل طراحی مربوط و سبک وسنگین کردن اجرا را مورد بررسی قرار دادیم. نتایج شبیه سازی نشان داد که الگوریتم مورد استفاده ما می تواند به طور موثری پوشش مرزی شبکه حس گر بی سیم را تحت محدوده وسیعی از پارامتر های گسترش توسعه دهد. این نتایج رهنمودهای ونکاتی را به منظور آرایش (گسترش) طراحی و اجرای شبکه های حس گر بی سیم متحرک برای پوشش مرزی ارایه می کند.

PN129_2

——————————————————————-

فرمت فایل ها: PDF, DOCX

تعداد صفحات: ۲۳ صفحه

حجم فایل: ۱٫۶۸ MB

——————————————————————-

برای دانلود پروژه، لطفا بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

150,000 ریال – دانلود

از این که حامی پروژه را برای دانلود انتخاب نموده اید، سپاسگزاریم.

فرستادن دیدگاه

راهنمای دانلود

برای دانلود، کافی است که بر روی لینک دانلود آن کلیک نمایید تا وارد صفحه پرداخت آنلاین شوید. بعد از وارد کردن مشخصات کارت بانکی و مبلغ، پرداخت انجام شده و لینک دانلود نمایش داده می شود.

از این که حامی پروژه را برای دانلود انتخاب نموده اید، سپاسگزاریم.

در صورت بروز هر گونه مشکل برای خرید و دانلود، لطفا از طریق ایمیل زیر با ما مکاتبه نمایید.

HamiProje@Gmail.com

تبلیغات

alibaba02

تقویم شمسی

اردیبهشت ۱۴۰۳
ش ی د س چ پ ج
« آذر    
۱۲۳۴۵۶۷
۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴
۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱
۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸
۲۹۳۰۳۱