ژوئن
12
2015

تحلیل و ایجاد سایت تعمیرات و نصب گازCNG با جوملا

در این پروژه ابتدا به تحلیل کامل یک سیستم مدیریت محتوا پرداخته و سپس تمامی مراحل نصب سیستم مدیریت محتوای جوملا با شکل توضیح داده شده و در انتها هم یک سایت با استفاده از این سیستم پیاده سازی شده است. وب سایت دارای بانک اطلاعاتی می باشد و تمامی مراحل ایجاد بانک و جداول به صورت تصویری در فایل Word آن وجود دارد.

اگر شما از سیستم های مدیریت محتواهای دیگر استفاده و آنها را با جوملا مقایسه کرده باشید به این موضوع پی خواهید برد که جوملا دارای امکانات بسیار زیاد و مدیریت بسیار ساده می باشد. در زیر لیست امکانات سیستم مدیریت محتوا جوملا آمده است:

  1. مدیریت کامل از طریق وب
  2. مدیریت تحت وب فایل ها، تصاویر و قالب ها
  3. مدیریت سلسله مراتبی کاربران
  4. مدیریت منوهای پیشرفته
  5. امکان انتشار مطالب به صورت زمان بندی از قبل مشخص شده

و امکانات پیشرفته تر که برخی از آنها را نام برده ایم:

  1. استفاده از ویرایشگرهای WYSIWYG
  2. امکان جستجو در مطالب سایت
  3. امکان پشتیبانی از RSS
  4. نظرسنجی
  5. مدیریت تبلیغات
  6. سیستم چندزبانه

و در نهایت امکاناتی که به محبوبیت آن افزوده اند:

  1. متن باز بودن
  2. قابل استفاده در تمامی سیستم عامل ها
  3. استفاده از سیستم ذخیره سازی صفحات برای افزایش سرعت

PN101_1 PN101_2

این سایت چنان طراحی شده است که کاربران مهمان و اعضا می توانند از اوقات شرعی آگاهی یابند ، می توانند از مطالب سایت دیدن کنند و به آن امتیاز دهند. کاربران مهمان  می توانند با پرکردن فرم اطلاعات کاربری و تایید ایمیل کاربری در سایت عضو شوند. همچنین کاربران می توانند در بخش جدول سیستم های گازسوز از قیمت های بروز دوگانه سوزی خودرو آگاهی یابند و در بخش ثبت نام خودرو ها می توانند برای دوگانه سوز نمودن خودرو ثبت نام کنند. کاربران مهمان برای دسترسی به مطالب بخش دانستنیهای گاز که یکی از جالب ترین بخش های سایت است با طی مراحل عضویت در سایت و ورود به سایت به این مطالب دسترسی پیدا کنند. همچنین تمامی کاربران می توانند در بخش تماس با ما با پرکردن فرم تماس باما  با مدیر سایت ارتباط برقرار کنند. کاربران علاقه مند به قطعات گازسوز نیز می توانند با بازدید از فروشگاه قطعات CNG کارخانه ای و کارگاهی و هماهنگی های لازم با مسئول فروش و پرداخت هزینه قطعات ، قطعات گازسوز را خریداری کنند. کاربران در بخش اخبار نیز می توانند از آخرین و مهمترین اخبار سایت اطلاع یابند.

مدیر سایت نیز می تواند در بخش مدیریت سایت ، مطالب جدید را ایجاد و مطالب پیشین را ویرایش و حتی حذف نماید. از دیگر قابلیت های مدیر سایت ارسال ایمیل به کاربران عضو سایت می باشد. در صورت لزوم مدیر می تواند از مطالب سایت پشتیبان تهیه کند.

همچنین مدیر سایت می تواند در بخش مدیریت کاربران ، کاربر جدید ایجاد ، اطلاعات کاربران را ویرایش و حتی کاربران را حذف کند.

در سایت پیش بینی شده است که مشتری های تبلیغات در سایت بتوانند با پرداخت هزینه تبلیغات و آماده کردن تبلیغ مورد نظر خود در سایت ثامن گاز تبلیغات نمایند.

 

فرمت فایل: Docx

تعداد صفحات: ۸۵ صفحه

حجم فایل: ۴٫۲۵ MB

 

برای دانلود پروژه، لطفا بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

100,000 ریال – دانلود

از اینکه حامی پروزه را برای دانلود انتخاب نموده اید، سپاسگزاریم

فرستادن دیدگاه

راهنمای دانلود

برای دانلود، کافی است که بر روی لینک دانلود آن کلیک نمایید تا وارد صفحه پرداخت آنلاین شوید. بعد از وارد کردن مشخصات کارت بانکی و مبلغ، پرداخت انجام شده و لینک دانلود نمایش داده می شود.

از این که حامی پروژه را برای دانلود انتخاب نموده اید، سپاسگزاریم.

در صورت بروز هر گونه مشکل برای خرید و دانلود، لطفا از طریق ایمیل زیر با ما مکاتبه نمایید.

HamiProje@Gmail.com

تبلیغات

alibaba02

تقویم شمسی

مهر ۱۴۰۳
ش ی د س چ پ ج
« آذر    
 123456
۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳
۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰
۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷
۲۸۲۹۳۰