اکتبر
27
2018

تجزیه و تحلیل و نمودار ER نمایشگاه بین المللی و نرمال سازی جداول آن در سطح ۴NF

دراین پروژه به تجزیه و تحلیل و رسم نمودار ER نمایشگاه بین المللی  و نرمال سازی جداول آن در سطح ۴NF  پرداخته و نمودارهای مربوطه  طراحی و با توضیحات کامل پیاده سازی شده است. این پروژه شامل فایل Word بوده که توضیحات کامل پروژه در آن قرار دارد. این فایل شامل ۶ صفحه می باشد.

ابتدا مدیر عامل مجوز برگزاری نمایشگاه داخلی را از شهرداری و مجوز برگزاری نمایشگاه های خارج از کشور را از سازمان های بازرگانی و توسعه و تجارت می گیرد ، سپس دستور برگزاری نمایشگاه داخلی را به مسئول واحد داخلی داده و تمامی گزارشهای مربوطه را از این واحد دریافت می کند و همچنین دستور برگزاری نمایشگاه های خارج از کشور را به واحد خارجی داده و گزارشهای مربوط به روند برگزاری نمایشگاه را از این واحد دریافت می کند .

مسئول واحد داخلی و مسئول واحد خارجی اطلاعات لازم را جهت بازاریابی و اطلاع رسانی به مسئولین این واحد ها داده تا کار اطلاع رسانی را انجام دهند ، واحد داخلی دستور ثبت نام مشارکت کنندگان در نمایشگاه را به مسئول ثبت نام می دهد و مسئول ثبت نام پس از ثبت نام مشارکت کنندگان گزارش ثبت نام متقاضیان شرکت در نمایشگاه را برای واحد داخلی می فرستد همچنین مسئول ثبت نام واحد داخلی و مسئول اطلاع رسانی و ثبت نام واحد خارجی جمع کل مبالغ جمع آوری شده از ثبت نام متقاضیان جهت امور حسابداری به حسابدار می دهند و حسابدار گزارشات را جهت بهره برداری برای مسئول واحد داخلی و خارجی می فرستد.

DB100_1

مسئول ثبت نام واحد داخلی لیست اسامی شرکت کنندگان در نمایشگاه و میزان فضای مورد نیاز آنها را به مهندس پیاده ساز نقشه می دهد تا پارتیشن بندی مکان نمایشگاه را انجام دهد و بعد از آماده شدن نقشه آن را جهت پیاده سازی به مسئول اجرایی می دهد و مسئول اجرایی جهت آماده سازی مکان، نقشه را به پیمانکاران تحویل می دهد و برای تضمین امنیت نمایشگاه از نیروی انتظامی و آتش نشانی درخواست نیرو و امکانات می کند .

 

این پروژه شامل نمودارهای زیر می باشد:

  • نمودار ER با جزییات دقیق و تمامی موجودیت ها و صفات آن به همراه تشخیص کامل و دقیق روابط بین موجودیت ها.
  • طراحی جداول و تشخیص کلید های اصلی و خارجی و ارتباط جدوال با هم و نرمال سازی تا سطح ۴NF

——————————————————————-

فرمت فایل ها: Docx

تعداد صفحات: ۶ صفحه

حجم فایل۳۷٫۴ KB

——————————————————————-

برای دانلود پروژه، لطفا بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

400,000 ریال – دانلود

از این که حامی پروژه را برای دانلود انتخاب نموده اید، سپاسگزاریم.

 

فرستادن دیدگاه

راهنمای دانلود

برای دانلود، کافی است که بر روی لینک دانلود آن کلیک نمایید تا وارد صفحه پرداخت آنلاین شوید. بعد از وارد کردن مشخصات کارت بانکی و مبلغ، پرداخت انجام شده و لینک دانلود نمایش داده می شود.

از این که حامی پروژه را برای دانلود انتخاب نموده اید، سپاسگزاریم.

در صورت بروز هر گونه مشکل برای خرید و دانلود، لطفا از طریق ایمیل زیر با ما مکاتبه نمایید.

HamiProje@Gmail.com

تبلیغات

alibaba02

تقویم شمسی

تیر ۱۴۰۳
ش ی د س چ پ ج
« آذر    
 1
۲۳۴۵۶۷۸
۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵
۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲
۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹
۳۰۳۱