دسامبر
11
2015

بررسی یک سرویس مکان بهینه برای مسیریابی در شبکه های Ad hoc

دراین پروژه به بررسی یک سرویس مکان بهینه برای مسیریابی در شبکه های Ad hoc پرداخته شده است. این پروژه شامل فایل Word  و PDF بوده که به طور کامل و دقیق موضوع را مورد بررسی قرار داده است و  می تواند در پروژه های کارشناسی و خصوصا در کارشناسی ارشد به کمک دانشجویان بیاید.

PN131_1

ارزیابی عملکرد برای پروتوکل های مسیریابی همچنان یک حوزه کشف نشده در شبکه‌های رادیویی شناختی (CRNET) لوست و با چالشهای بزرگی مواجه است. در این مقاله یک رویکرد مجموعه تقریبی را به ارزیابی عملکرد جامع پروتوکلهای مسیریابی در CRNET مطرح می‌کنیم. همچنین یک سیستم شاخص ارزیابی چند لایه‌ای را براساس یک فرایند سلسله مراتب تحلیلی برای پروتوکلهای مسیریابی CRNET ارائه می‌دهیم.

در رویکرد مطرح شده، تئوری مجموعه تقریبی برای کاوش داده‌های شاخص ارزیابی پروتوکلهای مسیریابی به کار می‌رود. به علاوه مفهوم آنتروپی اطلاعات معرفی می‌شود تا ضرایب وزن‌گذاری شاخص‌های ارزیابی را تعیین کند و ذهنیتی که بر تعیین ضرایب وزن‌گذاری تاثیر می‌گذارد به صورت مؤثر کاهش می‌یابد. نتایج آزمایش نشان می‌دهند که رویکرد مطرح شده مؤثر و منطقی است.

 

PN131_2

——————————————————————-

فرمت فایل ها: PDF, DOCX

تعداد صفحات: ۲۳ صفحه

حجم فایل: ۷۲۴ KB

——————————————————————-

برای دانلود پروژه، لطفا بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

150,000 ریال – دانلود

از این که حامی پروژه را برای دانلود انتخاب نموده اید، سپاسگزاریم.

فرستادن دیدگاه

راهنمای دانلود

برای دانلود، کافی است که بر روی لینک دانلود آن کلیک نمایید تا وارد صفحه پرداخت آنلاین شوید. بعد از وارد کردن مشخصات کارت بانکی و مبلغ، پرداخت انجام شده و لینک دانلود نمایش داده می شود.

از این که حامی پروژه را برای دانلود انتخاب نموده اید، سپاسگزاریم.

در صورت بروز هر گونه مشکل برای خرید و دانلود، لطفا از طریق ایمیل زیر با ما مکاتبه نمایید.

HamiProje@Gmail.com

تبلیغات

alibaba02

تقویم شمسی

مهر ۱۴۰۳
ش ی د س چ پ ج
« آذر    
 123456
۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳
۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰
۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷
۲۸۲۹۳۰