جولای
1
2015

تجزیه و تحلیل نمایش در سالن تئاتر با UML

دراین پروژه به تجزیه و تحلیل سیستم شی گراء نمایش در سالن تئاتر پرداخته شده و با استفاده از نرم افزار Microsoft Project فعالیت ها زمانبندی شده و نمودارهای مربوطه  طراحی و با توضیحات کامل پیاده سازی شده است. این پروژه شامل فایل MDL که رسم نمودار های مربوطه در نرم افزار Rational Rose می باشد و همچنین فایل Word که توضیحات کامل پروژه در آن قرار دارد، شامل  ۲۶صفحه می باشد. فایل های مربوط به رسم نمودار ها در نرم افزار Rational Rose و Microsoft Project نیز همراه توضیحات کامل پروژه، قابل دانلود می باشد.

هدف ارائه­ ی تحلیلی مناسب از سالن است تا برنامه­ نویس بتواند با کمترین پیچیدگی و ابهام، طرحی که مناسب عملکرد سالن باشد را پیاده سازی کند.

1 2

سناریو:

سالن تئاتر مورد تحلیل، دارای یک مدیر، یک مشاور مدیر، یک مسئول اجرایی، یک مسئول هماهنگی، یک مسئول صدا، یک مسئول نور، یک فروشنده بلیت، یک حراست که شامل یک مسئول حراست و یک مسئول انتظامات می­شود، یک مسئول امور مالی، یک سرپرست خدمتکاران، سه خدمتکار و یک پشتیبان می­باشد.

برای توافق بر اجرای نمایش، ابتدا نماینده­ای از طرف گروه نمایش (که می تواند کارگردان، تهیه کننده یا هر شخصی از طرف گروه باشد) اوضاع سالن را بررسی کرده و سپس کارگردان، سالن را بررسی می­کند و پس از تایید، درباره­ی امکانات صدا و نور با مسئول صدا و مسئول نور سالن، گفتگو می­کند.

درصورت تایید، نماینده به مدیر سالن پیشنهاد اجرای نمایش را می­دهد. مدیر سالن نمایشنامه را می­خواند و در صورت تایید اولیه، مشاور مدیر نیز نمایشنامه را بررسی می­کند. اگر تایید شد، مدیر یک بار دیگر آن را بررسی می­کند. در صورت تایید، مدیر موافقت خود را با اجرای نمایش اعلام می­دارد. سپس قرارداد امضا می­شود.

صدابردار و نورپرداز با مسئول صدا و مسئول نور سالن گفتگو می­کنند تا مسئولان صدا و نور سالن از امکاناتی که برای صدا و نور در نمایش مورد نیاز است، آگاهی کامل پیدا کنند و آنها را برای صدابردار و نورپرداز فراهم کنند. نماینده گروه نمایش با مسئول هماهنگی درباره­ی جزییات بیشتر گفتگو می­کند و همچنین مسئول دکور با مسئول هماهنگی درباره چیدمان دکور به مذاکره می­نشیند.

فروش بلیت به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام می­شود. مسئول حراست بر فروش بلیت نظارت می­کند تا مطمئن شود فروشنده کارش را به درستی انجام می دهد. یک مسئول فروش از طرف گروه نمایش در گیشه حضور دارد و بر تعداد بلیت­های فروخته شده نظارت کرده و آنها را یادداشت می­کند تا از صحت مبلغی که به عنوان درصدی از فروش بلیت، به گروه داده می­شود، اطمینان یابد.

مدیر سایتی که خواهان فروش بلیت­های این سالن تئاتر باشد، پیشنهاد خود را با مسئول هماهنگی درمیان می­گذارد و درصورت توافق، فروش بلیت­ها را آغاز می­کند. مدیر سایت مبلغ بلیت­های فروخته شده را به حساب سالن واریز می­کند.

هنگام ورود تماشاگران برای تماشای نمایش، بلیتشان توسط مسئول انتظامات چک می­شود.

وقتی نمایشی از روی صحنه برداشته شد، مسئول هماهنگی درصدی از درآمد حاصل از فروش بلیت­ها، که مال گروه نمایش است، را به حساب نماینده گروه واریز می­کند. همچنین درصد مربوط به سایت فروش بلیت نیز به حساب مدیر سایت واریز می­شود.

پشتیبان هرچندوقت یک بار اجزا و قسمت­های مختلف سالن را بررسی می­کند و اگر مشکلی وجود داشت برای رفع آن اقدام می­کند.

هدف ارائه­ ی تحلیلی مناسب از سالن است تا برنامه ­نویس بتواند با کمترین پیچیدگی و ابهام، طرحی که مناسب عملکرد سالن باشد را پیاده سازی کند.

 

این پروژه شامل نمودارهای زیر می باشد:

Use Case Diagram(نمودار موارد کاربرد کامل سالن تئاتر)

Sequence Diagram (نمودار توالی برای فعالیتهای توافق برای اجرای نمایش)

Sequence Diagram (نمودار توالی برای فعالیتهای خرید بلیط)

Activity Diagram,Swimlane Diagram(نمودار فعالیت برای فعالیتهای توافق برای اجرای نمایش)

Activity Diagram,Swimlane Diagram(نمودار فعالیت برای فعالیتهای خرید بلیت)

Activity Diagram,Swimlane Diagram(نمودار فعالیت برای فعالیتهای بررسی اوضاع سالن)

Class Diagram(نمودار کلاس کامل سالن تئاتر)

 

 

——————————————————————-

فرمت فایلDocx , PDF, MDL, MPP

تعداد صفحات: ۲۶ صفحه

حجم فایل: ۱.۹۵ MB

——————————————————————-

 

برای دانلود پروژه، لطفا بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

540,000 ریال – دانلود

از این که حامی پروژه را برای دانلود انتخاب نموده اید، سپاسگزاریم.

 

1 دیدگاه + فرستادن دیدگاه

فرستادن دیدگاه

راهنمای دانلود

برای دانلود، کافی است که بر روی لینک دانلود آن کلیک نمایید تا وارد صفحه پرداخت آنلاین شوید. بعد از وارد کردن مشخصات کارت بانکی و مبلغ، پرداخت انجام شده و لینک دانلود نمایش داده می شود.

از این که حامی پروژه را برای دانلود انتخاب نموده اید، سپاسگزاریم.

در صورت بروز هر گونه مشکل برای خرید و دانلود، لطفا از طریق ایمیل زیر با ما مکاتبه نمایید.

HamiProje@Gmail.com

تبلیغات

alibaba02

تقویم شمسی

مهر ۱۴۰۳
ش ی د س چ پ ج
« آذر    
 123456
۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳
۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰
۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷
۲۸۲۹۳۰