آگوست
13
2015

مدیریت یک سایت کامپیوتری با سی شارپ

این نرم افزار برای مدیریت سایت های دانشگاه طراحی شده و این امکان را به مسئولین سایت می دهد که بتوانند دانشجویان متقاضی برای استفاده از اینترنت و سایت دانشگاه را عضو گیری و ثبت کنند. هر دانشجو با استفاده از شماره دانشجویی در یک زمان می تواند از یک سیستم کامپیوتری در یک زمان معین یک ساعته استفاده کند و دانشجویان با شناسه شماره دانشجویی مشخص می شوند و در این نرم افزار امکان حذف ، ویرایش ، جستجو و افزودن اعضا وجود دارد. همچنین این نرم افزار دارای قسمت برنامه زمانی برای اساتیدی که درساعتهای متفاوت در سایت شماره ۱ و شماره ۲ دانشگاه در طی هقته کلاس دارند را مشخص می کند.

به دلیل ازدیاد دانشجویان برای استفاده از سایت های دانشگاه در ساعتهای مختلف از جمله در زمان انتخاب واحد یا زمان حذف و اضافه در صدد رفع این مشکل و استفاده بهینه تر از سایتهای دانشگاه این نرم افزار طراحی شده است. همچنین برای اطلاع از زمان های خالی سایت نیز می توانیم از این نرم افزار استفاده کنیم. توضیحات کامل تحلیل و کدنویسی پروژه در داکیومنت آن آورده شده است.

c#109_1

این نرم افزار با  WPF  که از کدهای XAML استفاده شده است، نوشته شده که قابلیت طراحی فرم ها را با استفاده از کد نویسی آسانتر نموده است و می توان فرم دلخواه را به وسیله کدهای مربوطه بوجود آورد.

XAML چیست؟

XAML مخفف Extensible Application Markup Language می باشد که در حقیقت زبانی است ساده، مبتنی بر XML که بمنظور ساخت اشیاء .NET و روابط سلسله مراتبی بین آنها مورد استفاده قرار می گیرد.به بیانی تخصصی تر می توان گفت از XAML برای ساخت درخت اشیاء (Object Tree) برنامه استفاده می شود.

اگرچه XAML در ابتدا با هدف استفاده در WPF ارائه شد اما امروزه در بسیاری از تکنولوژی ها مورد استفاده قرار می گیرد. از این زبان به منظور ساخت واسط های کاربری در WPF، Silverlight، تعریف جریان کاری در WP، و نیز برای کاغذ های الکترونیکی در استاندارد XPS استفاده می شود.

c#109_2

مزیت های XAML:

ابتدا به این مسئله اشاره کنیم که تمامی کار هایی که شما توسط XAML قادر به انجام آن می شوید، از طریق کد نیز امکان پذیر هستند.XAML  تنها روشی دیگر را جهت ساخت و نمونه سازی اشیاء ارائه می دهد. بنابراین شما این امکان را دارید که بدون بکارگیری از XAML از WPF استفاده نمایید.این مسئله کاملا به شما بستگی دارد که اشایء برنامه را با XAML تعریف کنید و یا از طریق کد. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که تعریف واسط کاربری برنامه (UI) در XAML مزیت هایی را در پی دارد:

  • کدهایXAML کوتاه هستند و به آسانی قابل فهم می باشند.
  • منطق برنامه از طراحی آن جدا می گردد.
  • ابزار های گرافیکی مانندExpression Blend با XAML سروکار دارند.
  • جداسازی منطقUI و XAML از یکدیگر باعث می شود وظایف طراح و توسعه دهنده کاملا از هم جدا شوند.

 

——————————————————————-

فرمت فایل ها: Docx  و فایل های مربوط به سورس برنامه به زبان سی شارپ

تعداد صفحات: ۲۶ صفحه

حجم فایل۱٫۳۰ MB

——————————————————————-

برای دانلود پروژه، لطفا بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

140,000 ریال – دانلود

از این که حامی پروژه را برای دانلود انتخاب نموده اید، سپاسگزاریم.

فرستادن دیدگاه

راهنمای دانلود

برای دانلود، کافی است که بر روی لینک دانلود آن کلیک نمایید تا وارد صفحه پرداخت آنلاین شوید. بعد از وارد کردن مشخصات کارت بانکی و مبلغ، پرداخت انجام شده و لینک دانلود نمایش داده می شود.

از این که حامی پروژه را برای دانلود انتخاب نموده اید، سپاسگزاریم.

در صورت بروز هر گونه مشکل برای خرید و دانلود، لطفا از طریق ایمیل زیر با ما مکاتبه نمایید.

HamiProje@Gmail.com

تبلیغات

alibaba02

تقویم شمسی

مهر ۱۴۰۳
ش ی د س چ پ ج
« آذر    
 123456
۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳
۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰
۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷
۲۸۲۹۳۰